نوشته شده توسط : worldmarketing

با نوشتن محتوا برای وبلاگ های دیگر می توانید تجارت خود را تبلیغ کنید. شما می خواهید در مقاله یا در بیوگرافی نویسنده به وب سایت یا محصول خود پیوند داشته باشید. با وبلاگ نویسی مهمان ، شما تخصص تخصصی خود را با دیگران به اشتراک می گذارید که وضعیت تخصصی شما را بالاتر می برد. نکته کلیدی در کسب درآمد از ترافیک پست های مهمان ، داشتن تبلیغات مجدد در فروشگاه شما است که به طور مداوم در حال اجرا است. بنابراین اگر شخصی در وب سایت شما قرار گرفت و خریدی انجام نداد ، می توانید بازاریابی مجدد را از طریق تبلیغات برای وی ادامه دهید. هنگام انتخاب وب سایت برای وبلاگ نویسی مهمان ، بر روی طاقچه های مرتبط و مکمل تمرکز کنید. برای یک مکان خاص ، ممکن است پست های مهمان را در وبلاگهای موجود در مکان خود بنویسید که فروشگاه ندارند. طاقچه مکمل نوعی مکمل است که مخاطبان مشابهی داشته باشد اما محصولات مختلفی مانند فروشگاه عینک آفتابی را که با یک مارک ضد آفتاب همکاری می کند به فروش برساند. به همین دلیل وبلاگ نویسی مهمان یکی از راه هایی است که می توانید با ایجاد فرصت ها و ارتباطات تجاری ، تعیین ارزش نام تجاری و ایجاد لینک ، روابطی را ایجاد کنید که در طولانی مدت به شما کمک کند.

8. از محتوای تولید شده توسط مشتری استفاده مجدد کنید

با محبوبیت فروشگاه شما ، مشتریان شروع به اشتراک گذاری تصاویر محصولات شما می کنند. تصاویر مشتری را در وب سایت خود اضافه کرده و مجدداً در رسانه های اجتماعی خود پست کرده و برچسب گذاری کنید. وقتی مشتری جدیدی از وب سایت شما بازدید می کند ، اگر عکس مشتری را از شخصی که آن را به اشتراک گذاشته است مشاهده کند ، از آنجا که می داند محصول دریافت شده چگونه است ، مجبور به خرید می شود. آنها همچنین می دانند که دیگران از فروشگاه شما خرید کرده اند و آنچه را که به اندازه کافی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر خود دریافت کرده اند دوست دارند. این تقریباً مانند یک بررسی محصول است.

حتی ممکن است برخی از مشتریان با استفاده از عکسهایی در فروشگاه شما ، نقد و بررسی بگذارند که می توانید برای به اشتراک گذاشتن آنها در شبکه های اجتماعی خود نیز استفاده کنید. همچنین هزینه های شما را پایین نگه می دارد زیرا به شما امکان می دهد زاویه ها و تصاویر مختلفی از محصول خود را به نمایش بگذارید بدون اینکه بخواهید برای عکاسی بیشتر از محصول سرمایه گذاری کنید. قبل از ایجاد تبلیغات با چهره روی مشتری ، از او اجازه بگیرید زیرا این امر باعث می شود در معرض نور قرار گرفتن در سطح بالایی احساس ناراحتی کنند. می توانید تصاویر آنها را مجدداً در شبکه های اجتماعی پست کنید اما به خاطر بسپارید که اعتبار آنها را کسب کنید.

9. مشخص کنید که چه نوع محتوایی را باید ایجاد کنید

فرصت های محتوا بسیار زیاد است - شما می توانید از وبلاگ ها ، مقالات ، کتاب های الکترونیکی ، اینفوگرافی ها ، رسانه های اجتماعی ، فیلم ها یا هر چیز دیگری برای انتشار مطالب خود استفاده کنید. اما س mainال اصلی این است که می خواهید در چه نوع محتوایی سرمایه گذاری کنید. ایجاد محتوای جذاب و غنی از برند راهی برای جلب توجه آنلاین و جلب توجه شما خواهد بود. شما می توانید از ابزارهایی مانند BuzzSumo برای تعیین بیشترین مقالات در وب سایت رقبا و حتی وب سایت خود استفاده کنید.

با تجزیه و تحلیل اینکه چه نوع محتوایی بیشتر به اشتراک گذاشته می شود ، می توانید نوع محتوایی را که ایجاد می کنید چه وبلاگ یا ویدیو ایجاد کنید. شما یاد خواهید گرفت که محتوای بهتری ایجاد کنید که برای خوانندگان شما ارزش قائل شود. با ارائه محتوای با ارزش تر ، شانس اشتراک مطالب خود ، افزایش مخاطبان و افزایش فروش را افزایش می دهید. همچنین می توانید از ابزارهایی مانند CoSchedule’s Headline Analyzer برای ایجاد عناوینی استفاده کنید که نرخ کلیک بالاتری را جذب می کنند. وقتی مطالب خود را به درستی انجام دادید ، به شما امکان می دهد تا به روشی منحصر به فرد با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و می تواند به ایجاد اعتماد و اطلاع کاربران کمک کند.

10. فیلم های YouTube ایجاد کنید

YouTube ماهانه بیش از 1.5 میلیارد کاربر دارد. این پلتفرم به قدری گسترده است که به 80 زبان مختلف می توان به آن دسترسی پیدا کرد و 95٪ از جمعیت جهان را شامل می شود. به همین دلیل ، YouTube مارک شما یک کانال فروش منحصر به فرد برای بازاریابی محصولات شما فراهم می کند و کاربران می توانند آن را به روشی آسان تر تجربه و به اشتراک بگذارند.

YouTube به مشاغل مانند Luxy Hair در تبلیغ محصولات خود کمک کرده است. ایجاد محتوای منظم به شما کمک می کند تا برای مشتریان خود ارزش قائل شوید ، حضور برند خود را افزایش دهید و فروش فروشگاه خود را بهبود ببخشید. تنها نکته قابل توجه این است که شما باید مرتباً به ساختن ویدئوها بپردازید. در ابتدا ، ممکن است بخواهید چندین ویدیو در هفته ایجاد کنید و پس از ایجاد مخاطبان قابل توجه ، آن را به هفته ای یک بار کاهش دهید. اگر برس تک شاخ می فروشید می توانید آموزش های آرایش ایجاد کنید. اگر پوشاک می فروشید می توانید فیلم های راهنمایی یک ظاهر طراحی کنید. اگر ژورنال می فروشید می توانید فیلم هایی درباره تعیین هدف ، سازماندهی و ذهن آگاهی ایجاد کنید. در نهایت ، شما باید تعیین کنید که چگونه ارزش خود را به مشتریان بر اساس جایگاه خود ارائه دهید.

درست مثل کاری که ما در اوبرلو انجام می دهیم: بسیاری از مطالب ما در YouTube به اشتراک گذاشته می شود - مانند این ویدیوی عالی با حتی نکات بیشتر برای افزایش فروش:





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: